Si eden tistih študentov, ki kar naprej razmišljajo o dobrih idejah, inovacijah in poslovnih priložnostih?
Preden začneš s preverjanjem kakovosti svoje ideje in jo uresničevati, je potrebno pogledati kako in v kakšnem krogu je podjetniška ideja oziroma izum nastal.
Če je do izuma prišlo v sodelovanju z raziskovalci in pedagoškimi delavci na Univerzi v Ljubljani, potem te vabimo, da si prebereš postopek “Od ideje do trga”.
V kolikor se ti je ideja porodila v času študija ali v tvojem prostem času in je ne boš razvijal na Univerzi, potem pa te vabimo, da si prebereš napotke kako uresničiti idejo in kdo ti pri tem lahko pomaga, v tekstu spodaj.

Odgovori si na tri ključna vprašanja
Uporabniki
Kdo so potencialni uporabniki moje rešitve?
Konkurenca
Katere so meni znane alternativne rešitve, ki so že na voljo (»nam znana konkurenca«)?
Raziskava trga
Kakšne so razmere na trgu (rast trga, pripravljenost trga na moj produkt ali storitev)?
Kako preverim, ali moja ideja na trgu že obstaja?
Stanje na trgu lahko preveriš z iskanjem po patentnih bazah, industrijskih poročilih in spletu:
- patenti: EspaceNet. Kako iskati v bazah s patenti (navodila)?
- modeli: DesignView. Kako iskati v bazah z modeli (navodila)?
- znamke: TMView. Kako iskati v bazah z znamkami (navodila)?
- druge baze: Google Scholar, Google patents, Linknovate …
Izkoristi našo pomoč
Vloga Pisarne
Vloga LUI
Posvet o pravnem varstvu intelektualne lastnine
Pomoč pri povezovanju z gospodarstvom
Svetovanje glede avtorske pravice pri zaključnih delih
Pravno svetovanje glede sodelovanja pri raziskovalnih projektih
Osnovno svetovanje pred vstopom na podjetniško pot
Pomoč pri pripravi poslovnega modela
Kratka in učinkovita izobraževanja s področja marketinga, financ in vodenja podjetja
Mentorska pomoč pri razvoju in rasti podjetja
Najem prostorov, pisarn in konferenčnih sob
Mreženje z ostalimi podjetniki, investitorji in razvijalci, sanjači, …
Da začetna podjetniška pot ne bo tako težka, smo pripravili tudi nekaj ključnih informacij:
Podjetniško idejo lahko preveriš in predstaviš na različnih dogodkih in tekmovanjih. Ti so lahko tudi odlična priložnost za mreženje in iskanje potencialnih članov podjetniške ekipe.
Med kopico dogodkov izpostavljamo: